- Výhody pro členy Premium
10% sleva na zboží
Prioritní expresní doprava
Doprava zdarma od 500,00 Kč
- Pomoc & Kontakt
Naše doporučení pro Vás
Filter
*Obsahuje recenze mezinárodních obchodu parfumdreams. U hodnocení se neoveruje jejich autenticita
Informace o výrobku

Hlava parfému
kiwi

Srdce parfému
rozmarýn

Základní vůně
mech
označení
Eau de Toilette Spray,
Linie
Green
Rada znacky
Pánské vůně
druh vůně
dřevitá, svěží, zelený
Zelená toaletní voda ve spreji od značky Coach má exkluzivní vzhled. Její neobvykle navržený, atraktivní flakon zaručuje, že si vůni rozhodně nespletete s konkurenčním výrobkem. Stejně osobitá je i kreace obklopující flakon: svěží, citrusová pánská vůně s neobvyklými akcenty. Zelená barva je programem pro tuto toaletní vodu ve spreji. Je navržena tak, aby vypadala jako zelená oáza v městském prostředí.
Green by Coach: pro moderního muže se stylem
Společnost Coach existuje jako firma již od roku 1941 a má skromné začátky: Coach byl malý rodinný podnik vyrábějící kožené zboží v New Yorku. Během několika desetiletí se stala mezinárodně uznávanou módní značkou. Jen jedna věc v sortimentu stále chyběla: vůně. Pak ale společnost představila nový exkluzivní doplněk: jemné vůně. Výtvory odpovídaly stylu společnosti: módní a sofistikované, ideální pro sebevědomé vystupování. Green je elegantní vonná kreace, která je obzvláště příjemná pro nošení v létě. Toaletní voda ve spreji se otevírá exotickou ovocnou vůní kiwi a bergamotu. V srdci se mísí rozmarýn s vůní růžového pelargónia. Základní akord tvoří zelené tóny krystalického mechu a jemného cedrového dřeva.Použití
Aby se pánský parfém skutečně prosadil, stříká se vždy velmi střídmě a přímo na pokožku. Zvolená vůně se rychle uvolňuje tělesným teplem. Pokud používáte rozprašovač, vzdálenost by měla být přibližně 20 cm. Jemná mlha z rozprašovače se nestírá a na pokožce zasychá. Protože mlha z rozprašovače stoupá zdola nahoru, pokožka je vždy provoněná zdola nahoru. V ideálním případě by tělo mělo být před parfémováním připraveno tělovým mlékem bez zápachu. Vůně obsažené v pánském parfému ulpí na lipidech v tělovém mléku, což zajistí delší výdrž vůně.