- Výhody pro členy Premium
- 10% sleva na zboží
- Prioritní expresní doprava
- Doprava zdarma od 500,00 Kč
- Pomoc & Kontakt
Témata zákaznické podpory
FAQ - Často kladené otázky
- Jak funguje systém nákupního košíku?
- Kdy se moje objednávka stává závaznou?
- Kam mám zadat slevy a poukázky?
- Jak dlouhá je doba dodání?
- Jak se mohu podívat na status mé zásilky?
- Jak se přihlásím nebo odhlásím z odběru Zpravodaje?
- Jak zabezpečené jsou moje údaje?
- Jak to u vás chodí s vrácením zboží?
- Co dělat, když je moje objednávka neúplná nebo poškozená?
- Jak poznám, že moje objednávka byla přijata?
- Lze zaúčtovat částky z vrácení zboží nebo z dobropisů?
- Obdržím potvrzení o odeslání a kdo mně dodá balíček?
- Proč jsem neobdržel fakturu?
- Jak zjistím, zda lze určitou položku doručit?
- Co je to parfumdreams Premium?
- Kolik stojí prémiové členství?
- Jak je upravena doba členství Premium u parfumdreams?
- Jak se mohu stát prémiovým členem parfumdreams?
- Co mám udělat, když si to během nákupu rozmyslím?
- Jak se přepočtou nové ceny se zohledněním členství?
- Jak to bude s mými budoucími nákupy?
- Mohu členství Premium u parfumdreams zrušit?
- Jak mohu své jednoleté členství zrušit?
- Vaše otázka nebyla zahrnuta, nebo máte jiný požadavek?
Jak funguje systém nákupního košíku?
Už jste našli svoje produkty nebo si je ještě prohlížíte? Pomocí tlačítka ‘‘Do nákupního košíku‘‘ můžete své požadované položky nezávazně vložit do nákupního košíku.
Pomocí tlačítka ‘‘Přejít k pokladně‘‘ se dostanete ke svému nákupnímu košíku, kde v přehledu naleznete veškeré informace.
V něm můžete své vybrané produkty buď z nákupního košíku opět vyjmout pouhým kliknutím na ‘‘Smazat‘‘, nebo zvýšit jejich množství. Až budete spokojeni s výběrem, přejděte prostřednictvím ‘‘Bezpečně k pokladně‘‘ k objednávkovému procesu, abyste nákup dokončili.
Kdy se moje objednávka stává závaznou?
Ve 4 jednoduchých krocích k dokončení objednávky. Pokud dosud ještě nevlastníte zákaznický účet, můžete se u nás bez obav zdarma zaregistrovat. Alternativně k tomu existuje ještě možnost, abyste si u nás objednávku zadali jako host. Pokud ani jedno nepřichází v úvahu, zkraťte si objednávku prostřednictvím Amazon Pay nebo PayPal v nákupním košíku.
Pokud jste zadali všechny své údaje, vybrali jste vhodný způsob platby a možnosti zaslání, ocitnete se v přehledu objednávky v kroku 4. Prostřednictvím tlačítka ‘‘Koupit‘‘ se Vaše objednávka převede do našeho systému a my ji pro Vás zpracujeme. Až do tohoto posledního kroku máte kdykoliv možnost z procesu vystoupit. V pozdější fázi tu pro Vás rádi jsou naši kolegové ze zákaznického servisu, pokud by něco nefungovalo.
Kam mám zadat slevy a poukázky?
Protože milujeme poukázky, existují na stránkách hned 2 místa, kde je u nás můžete uplatnit. Nacházejí se ve vstupním poli v nákupním košíku a při závěrečném potvrzení Vaší objednávky.
Před jejich uplatněním ověřte podmínky poukázky jako je například minimální hodnota objednávky, platnost atd. Poukázky nelze kombinovat a připsání k dobru dodatečně není také možné. Pokud máte otázky nebo potřebujete pomoc, obraťte se na náš přátelský zákaznický servis.
Jak dlouhá je doba dodání?
Pokud jsou produkty na skladě, jde to dost rychle. Dostupnost zboží zjistíte docela snadno podle zelené tečky a poznámky ‘‘K dodání ihned‘‘, které naleznete pod variantou produktu (např. 50 ml, 7 ampulí apod.). Pokud jste se rozhodli pro takový produkt, je zpravidla vyslán na cestu během 48 hod. Před závěrečným potvrzením Vaší objednávky budete navíc informováni o přibližném časovém termínu dodání. Nevěnovali jste tomu pozornost? Tak to není nic vážného! Tyto údaje naleznete znovu na potvrzení Vaší objednávky.
Pokud jste se rozhodli pro zboží, které nelze snadno dodat, trvá to samozřejmě trochu déle. Zpravidla pak čekáte 3 až 5 pracovních dnů, dokud není zásilka vyslána na cestu. Pokud nejsme s to tuto lhůtu dodržet, obdržíte od nás elektronickou zprávu. Navíc máte kdykoliv možnost, abyste se obrátili na naše velmi milé kolegy ze servisního střediska.
Jak se mohu podívat na status mé zásilky?
Není nic jednoduššího! Pokud vlastníte zákaznický účet, můžete si prostřednictvím nabídky ‘‘Přehled‘‘ zkontrolovat všechny Vámi učiněné objednávky a status jejich zpracování.
Kliknutím na číslo faktury se Vám zobrazí všechny důležité údaje jako jsou fakturační a dodací adresa vč. Vašeho výběru zboží a další informace.
O odeslání Vašeho balíčku budete informováni osobním e-mailem, který obsahuje Váš odkaz na sledování zásilky.
Jak se přihlásím nebo odhlásím z odběru Zpravodaje?
Jsou tu 3 jednoduché možnosti. Použijete tlačítko ‘‘Přihlásit se k odběru newsletteru‘‘, které naleznete na našich stránkách. Dále máte ve svém zákaznickém účtu tutéž možnost pomocí ‘‘Přehled‘‘ prostřednictvím téhož tlačítka jako na našich stránkách. V neposlední řadě Vám jsou k dispozici naše mimořádně přátelské kolegyně a kolegové ze zákaznického servisu.
Jak zabezpečené jsou moje údaje?
Pracujeme s nejvyššími standardy a nejnovějšími technologiemi. U nás jste v bezpečí. Pokud Vám nestačí naše sliby, informujte se jednoduše o Ochraně údajů zde.
Jak to u vás chodí s vrácením zboží?
Není nic jednoduššího! Vyzvedněte si doklad o vrácení prostřednictvím svého osobního účtu, když vlastníte zákaznický účet, nebo se obraťte na náš přátelský servisní tým. To druhé platí pro všechny ty, kteří nemají zákaznický účet. Budete jednoduše informováni e-mailem.
Vrácení zboží je pro všechny naše zákazníky samozřejmě zdarma. Během 14 dnů si vezmeme vše zpátky. Kromě toho nám můžete nepoužité zboží a zboží zabalené v původním obalu zaslat zpět až do 180 dnů po jeho obdržení. To zajišťuje maximální bezpečnost a tím vytváří i dobrý pocit.
Máte zboží už zaplaceno? Vaše peníze Vám vždy vrátíme stejným způsobem, jakým jsme je od Vás obdrželi. V tomto případě o tom budete informováni e-mailem.
Co dělat, když je moje objednávka neúplná nebo poškozená?
I s tím nejzkušenějším dopravcem může někdy dojít k nesrovnalostem. Žádáme Vás, abyste nás v tomto případě podpořili náš zákaznický servis. Doporučujeme Vám, abyste si balíček při obdržení společně s doručovatelem prohlédli, zda neobjevíte nápadné nesrovnalosti. Požádejte prosím doručovatele, aby je zadokumentoval nebo odmítněte převzetí. Co nejdříve nás prosím kontaktujte a my se postaráme o okamžité řešení.
Pokud při otevření svého balíku nějaké nesrovnalosti zjistíte, samozřejmě Vám rovněž rádi pomůžeme osobně. V tomto případě je pro nás velmi důležité, abyste na místní pobočce pošty do 7 dnů nahlásili škodu. Jen tak zajistíme bezproblémové vyřízení zásilky. Bližší informace naleznete na Austrian Post / WeDo.
Pokud ještě potřebujete naši podporu, rádi Vám předáme osobní kontakt na náš servisní tým.
Jak poznám, že moje objednávka byla přijata?
To je poměrně jednoduché. Po úspěšném vystavení objednávky o tom budete samozřejmě informováni e-mailem. Nezapomeňte se podívat do spamové složky. Pokud u nás vlastníte zákaznický účet, tak můžete ještě navíc zkontrolovat objednávku a její stav ve své osobní sekci.
Ani jedno, ani druhé není k dispozici? Vůbec žádný problém! Pak si prostě objednejte znovu. Pokud byste potřebovali podporu nebo pomoc, neváhejte se na nás obrátit. Náš servisní tým má radost, když se na něj obracíte.
Lze zaúčtovat částky z vrácení zboží nebo z dobropisů?
Náš vynikající zákaznický servis má velmi mnoho možností. Nicméně tato k nim však nepatří. Důvodem jsou účetní postupy, které nám tuto možnost berou. Řešení je však velice jednoduché. Zaplacené částky obdržíte po vrácení zboží a dobropisech zpět stejným způsobem, jakým jste je uhradili. Budete informováni e-mailem, který zasíláme po každé změně objednávky našim zákazníkům. Můžete počkat na obdržení vrácení Vaší platby a můžete si jako obvykle u nás vystavit novou objednávku.
Obdržím potvrzení o odeslání a kdo mně dodá balíček?
Jakmile naše logistické oddělení předá Vaši objednávku k odeslání, obdržíte od nás e-mail. Ten bude také obsahovat Váš osobní odkaz na sledování zásilky. Pomocí něho můžete kdykoliv zkontrolovat stav Vaší zásilky on-line. Jako partnera máme v našem týmu Austrian Post / WeDo. Pokud je Váš balíček už na cestě, jeho doručení trvá pouze 3-4 dny.
Proč jsem neobdržel fakturu?
Ochrana životního prostředí a šetření zdrojů jsou pro nás VELMI DŮLEŽITÉ. Z těchto důvodů Vám dáme k dispozici všechny relevantní dokumenty v digitální podobě. Od faktury přes dodací list až po doklad o vrácení, vše obdržíte ve formátu PDF. Stačí, abyste si zkontrolovali přílohu svého e-mailu.
Pomocí tohoto opatření šetříme nejen ohromné množství papíru, nýbrž trvale přispíváme k ochraně našich lesů. Pokud se chcete informovat více o našem závazku k ochraně životního prostředí, sledujte prosím tento odkaz: Životní prostředí. Doufáme ve Vaši podporu a pochopení.
Pokud by se něco ztratilo nebo byste znovu potřebovali dokumenty, obraťte se na naše kolegyně a kolegy z našeho zákaznického servisu.
Jak zjistím, zda lze určitou položku doručit?
Skvělé, že se nás na to ptáte. Každá položka je u nás opatřena poznámkou o své dostupnosti, které můžete velmi snadno najít. Tato poznámka se nachází pod údajem o množství Vámi požadovaného výrobku. Navíc máte ještě malého optického pomocníka v podobě zelené tečky. Zvážili jste všechno? Pak už nestojí nic v cestě dodávce do 3-4 pracovních dnů.
U položek, které nejsou takto označeny, můžete počítat s předpokládanou dodací lhůtou 7-10 pracovních dnů. Pokud to chcete vědět přesněji, stačí, abyste se obrátili na náš kvalifikovaný a přátelský servisní tým.
Co je to parfumdreams Premium?
Jako prémiový zákazník parfumdreams získáte následující výhody:
- 10% sleva na všechny objednávky, včetně již zlevněných produktů
- doprava zdarma při objednávce nad 500 Kč
- prioritní doprava
- exkluzivní e-mailové nabídky pro prémiové členy (tyto e-maily nejsou totožné s newslettery)
UPOZORNĚNÍ: Prémioví členové NEJSOU automaticky registrováni k odběru newsletteru parfumdreams.
Jakmile si zakoupíte naše členství Premium, máte všechny výhody okamžitě k dispozici. Vezměte prosím na vědomí, že abyste mohli využívat výhody, musíte se vždy předem přihlásit ke svému zákaznickému účtu. Objednat jako host není v tomto případě možné, protože bychom tak nemohli případně následně vrátit peníze. Rovněž není možné vrátit peníze za objednávky, které byly zadány před ukončením prémiového členství.
Kolik stojí prémiové členství?
Náklady na členství Premium u parfumdreams jsou následující:
250 Kč na 12 měsíců
Jak je upravena doba členství Premium u parfumdreams?
Vaše prémiové členství parfumdreams běží po dobu 12 měsíců ode dne registrace.
Pokud se je rozhodnete zrušit, získáte všechny výhody členství až do konce jednoletého období.
Pokud své členství nezrušíte, bude automaticky prodlouženo o dalších 12 měsíců za stejný roční poplatek.
Jak se mohu stát prémiovým členem parfumdreams?
Členem parfumdreams Premium se můžete stát buď samostatným zakoupením členství, nebo jeho přidáním do objednávky jedním z následujících třech způsobů:
- Výběrem možnosti „Premium“ v nákupním košíku při zadávání objednávky.
- Nebo kliknutím na odkaz „Premium" v pravém horním rohu webové stránky parfumdreams a následným postupem podle pokynů ve vyskakovacím okně.
- Nebo výběrem pole „Premium“ na stránce s podrobnostmi o produktu.
Vaše členství parfumdreams Premium pak bude přidáno do vašeho nákupního košíku. Znovu se vám zobrazí výhody a vy se můžete rozhodnout, zda chcete nákup dokončit.
Upozornění: parfumdreams Premium NEPLATÍ na nákup dárkových karet.
Co mám udělat, když si to během nákupu rozmyslím?
Dokud zůstáváte na webové stránce, můžete ve svém nákupním košíku zaškrtnout nebo zrušit zaškrtnutí políčka vedle položky „Premium“.
Jakmile opustíte nákupní košík, ale rozhodnete se znovu přidat členství Premium, budete muset zopakovat jeden z kroků popsaných v předchozí otázce.
Jak se přepočtou nové ceny se zohledněním členství?
Přepočítanou cenu si můžete prohlédnout buď v nákupním košíku, nebo na stránce s podrobnostmi o produktu.
Ve vašem nákupním košíku:
- Náklady na 12měsíční členství budou přičteny k vaší první objednávce.
- Pokud jste zvolili členství Premium, uplatní se sleva přímo na produkty v košíku.
- Poté se zobrazí cena nového produktu a celková částka objednávky.
Na stránce s podrobnostmi o produktu:
- Pokud vyberete možnost Premium, uplatní se sleva na produkty a zobrazí se nová cena.
Jak to bude s mými budoucími nákupy?
Jakmile se stanete prémiovým členem parfumdreams, budou vám pro vaše budoucí nákupy všechny výhody okamžitě k dispozici.
Upozorňujeme, že pro uplatnění členských výhod na vaše objednávky se musíte vždy nejprve přihlásit ke svému zákaznickému účtu.
Pokud se ke svému zákaznickému účtu nepřihlásíte, nemůžete provést objednávku jako host a zároveň využívat výhod členství Premium. Pokud zadáte objednávku jako host, nemůže parfumdreams zpětně vrátit peníze. Stejně tak není možné vrátit peníze za objednávky, které byly zadány ještě před aktivací členství.
Mohu členství Premium u parfumdreams zrušit?
Máte možnost své členství zrušit do 14 dnů od nákupu.
Pokud ještě vaše objednávka nebyla odeslána, zrušíme celou objednávku ve vašem zákaznickém účtu, a to včetně poplatku za členství Premium.
Pokud se rozhodnete zrušit své členství po odeslání zboží, budete nám muset vrátit celou objednávku. Jakmile zboží obdržíme, bude celá částka za vaši objednávku, včetně poplatku za členství Premium, vrácena původním způsobem platby.
Zakoupíte-li si členství Premium, můžete je kdykoli prostřednictvím svého zákaznického účtu zrušit. Pokud se své členství Premium rozhodnete zrušit, budete i nadále využívat všech jeho výhod až do konce svého členství. Pokud své členství nezrušíte před jeho vypršením, bude automaticky obnoveno na dalších 12 měsíců za stávající roční poplatek.
Jak mohu své jednoleté členství zrušit?
Své členství můžete snadno zrušit až 14 dní před koncem jednoletého období.
Stačí se přihlásit do svého zákaznického účtu a vybrat kategorii Premium: poté můžete své členství zrušit automaticky.
Potvrzení o zrušení vám bude zasláno e-mailem.
Vaše otázka nebyla zahrnuta, nebo máte jiný požadavek?
Náš zákaznický servis vám rád pomuže!